Reklamace
POTŘEBUJEŠ ZBOŽÍ REKLAMOVAT NEBO VRÁTIT?
Nesedí ti oblečení a nebo ho potřebuješ vrátit či vyměnit?
Prosím napiš mi nejdříve na e-mail info@anyos.cz
Pro rychlejší vyřešení reklamace bude nejlepší, když zboží zabalené zašleš zpět přes dopravce zásilkovnu. Buďto přímo na adresu Polní 525/4, Kozmice, 747 11 nebo na pobočku zásilkovny Hrnčířská 1951, 748 01 Hlučín . Telefonní kontakt: 773 604 026.
Pozor!
Ujistí se, že reklamované zboží je dobře zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílej na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. V případě, že balíček chceš pouze vrátit či vyměnit, tak zkontroluj zda zboží je nepoužité a je včetně visačky, to proto, abych ho mohla zase nové a nepoužitelné nabídnout dále.
Peníze za vrácené zboží se snažím odesílat, hned obratem po doručení či vyzvednutí zásilky. Peníze budou poslány na účet BEZ poštovného.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u mého zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. U každé objednávky obdržíš návod - jak o produkty pečovat. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budu posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale vždy se snažím vše maximálně urychlit, protože i já chci mít všechno vyřešené.